domingo, 14 de agosto de 2016

Cantigas ao mar

O mar de Foz, amiga,de ronseles floridos
polo que navegan os versos máis belidos.
                                                   Eu a navegar.

O mar de Foz, amiga, de espumas como rosas
e as ondas namoradas a cantar presurosas.
                                                  Eu a navegar.

O mar de Foz, amiga, de gaivotas e navíos
leva por mareas os soños máis esguíos...
                                                 Eu a navegar.

O mar de Foz, amiga, de rexos mariñeiros,
ten camiños de gozo e camiños tristeiros.
                                                Eu a navegar.

E a ría de Foz, amiga, ¡qué leda muiñeira
se a brisa a navega, cantadora e lixeira...!
                                                ¡Eu a navegar
                                                tan soio no teu mar!

Versos florecidos en louvanza de Foz (1967)


Ningún comentario:

Publicar un comentario